«Google Docs» ծառայությունում ստեղծվել է փաստաթղթերը թղթապանակներում դասակարգելու հնարավորություն, առանց փաստաթղթերի ցուցակը բացելու: Պետք է միայն սեղմել փաստաթղթերի անվան մոտ գտնվող փոքրիկ պատկերը և ընտրել մեկ կամ մի քանի թղթապանակներ:
Ֆունկցիան հասանելի է ինչպես տեքստային փաստաթղթերի, աղյուսակների, նկարների, PDF ֆայլերի, այնպես էլ մնացած բոլոր տեսակի նյութերի համար:Վերջում միայն նշեմ, որ Google-ն «թղթապանակ» (folder) բառի փոխարեն օգտագործում ՝ «հավաքածու» (collection) բառը: